Wednesday 1 December 2010

Astazi sarbatorim Ziua Nationala a Romaniei!

     Data de 1 decembrie are pentru fiecare semnificatii diferite. Pentru unii e o ocazie perfecta de a iesi cu prietenii la 'un suc',pentru altii e pur si simplu o zi libera,fara scoala/serviciu, dar nu trebuie sa uitam ca aceasta  zi este in primul rand Ziua Nationala a Romaniei ! Desi sunt din "Moldova de peste Prut",  din Chisinau si cea mai mare parte din viata mi-am petrecut-o acolo,am amintiri deosebite legate de aceasta zi. Imi amintesc cum inca din clasele primare,in curtea liceului se faceau hore,in care intrau nu doar elevi ,ci si profesori ,fredonand " Hai sa dam mana cu mana/Cei cu inima romana/ Sa-nvartim hora fratiei/ Pe pamantul Romaniei! ". Ce poate fi mai frumos! Pacat ca in timp,tinerii de azi pierd acest simt al frumosului fata de Patrie,stramosi,radacini. Mi-as dori ca in aceasta zi fiecare roman sa poata spune cu mandrie: Da,sunt ROMAN!

No comments:

Post a Comment